Číslo 19 je ve městě Malifaux považováno za nešťastné. Když je tedy vypraven vlak s číslem 19, jsou cestující neklidní. Tentokrát však vlak veze místní smetánku, která si může dovolit ochranku. Dokáže však pár námezdních žoldáků odvrátit katastrofu?
Projíždíte Kretogorem v Redanii. Vaše cesta vás vede na sever, ovšem ve městě se stanete svědky zákeřného činu. Zjistíte, kdo v má ve zločinu prsty? Nebo se pokusíte lišácky vyklouznout z uzavřeného města? Čekají vás oplétačky se zákonem, hledání vodítek a možná dojde na setkání s nějakým monstrem…
Nasednout na starou, ošuntělou přepravní loď a dodat náklad na místo určení, zní jako snadná práce, že jo? Že jo … ? Co by se sakra mohlo ve vesmíru pokazit …
Každé město má svůj strašidelný dům, který obyčejní obyvatelé opřádají legendami a důležití dělají, že neexistuje. Jenže tentokrát se jeden z radních rozhodl, že ta vila, která stojí v kopci nad městem přímo uprostřed hřbitova, je příliš honosná na to, aby tam jen tak chátrala. A tak se stane, že k domu přichází skupina lidí, kteří jsou ochotní za peníze dům prohledat a vyřešit jakýkoliv problém, který dům provází. Neukousli si ale příliš?
V jistých zasvěcených kruzích by ti za tu pozvánku bez mrknutí oka nabídli jmění, a ty teď přesto neochvějně míříš do sídla rodu Emersonů, daleko od zvídavých očí a šátravých rukou Bostonského policejního sboru. Profesor George Emerson není žádný pašerák nebo šarlatán, za kterého tak drze označují jeho bývalí kolegové ve snaze pošpinit jeho dobrou pověst a výzkum. Je sobota 15. červenec 1922, večeře začíná přesně v osm hodin…
Ne všechny hry se musí brát (hrát) vážně. Pojďme si odfrknout a zahrát nevážně D&D tak, jak si myslíme, že bychom chtěli, aby bylo bývalo vypadalo před padesáti lety. Motivací postav je chamtivost. Motivací hráčů je zábava a absurdní situace. Motivací vypravěče je to, co hráči vymyslí.
Poslední výstřely druhé velké války utichly a život v Brně se pomalu vrací do pořádku. Nějakou dobu to ještě potrvá, ale důležité jsou teď vyhlídky na budoucnost. Nebýt Věci, co se plíží v mlhách, nepravděpodobná skupina „vyšetřovatelů“ by se nikdy nesetkala. Nebýt Věci v mlhách, možná byste i vy hleděli do budoucna s nadějí.
Neznalost zákona neomlouvá, a to platí i v ledovém Asgardu. Díky urážce náčelníka klanu se několik dobrodruhů ocitlo uvězněno v ledových jeskyních, ale šaman klanu jim dá možnost získat zpět svou svobodu, když pro něj a pro klan něco vykonají. Postavy budou připravené.
Myší život není jednoduchý – číhají na ně různí predátoři, počasí je pro ně často otázkou života a smrti, a aby to nebylo málo, tak často i jiné myši se vzbouří. A vy jste trochu jiné myši – umíte potlačit instinktivní myší strach, proto jste se stali součístí Hlídky, která hlídá Teritoria.
Pojďte se vžít do malých humanoidních myší a bez superschopností a kouzel si prožít opravdové hrdinství – čelit velkým predátorům, počasí i zradě jen za pomocí důvtipu a spolupráce. Postavy budu mít vytvořené, ale pokud si je budete chtít vytvořit sami, ozvěte se mi přes ksichtbichli a domluvím nějakou sešlost na tvorbu přes discord, ať nás to na samotné akci už nezdržuje.
Náročnost: Pro nováčky i veterány
Co se skrývá za sérií záhadných sebevražd v klidném městečku? Většina lidí nevěří na příšery, ty však znáš pravdu. Jsou skutečné a spolu se svým týmem máš za úkol je dostat.
O systému:
Příšera týdne je samostatně hratelná akční hororová rolová hra (RPG) pro 3-5 hráčů s jednoduchým herním systémem založeným na populární RPG Apocalypse World. Vyber si z 12 typů Lovců, každý se svou vlastní příručkou, tahy a motivací. Příšera týdne je přeložena do 7 jazyků a letos vyjde česky v nakladatelství Casa de Locos, takže veškeré materiály budou v češtině a není potřeba umět anglicky. Tvorba Lovců zabere max. 30 minut a je zábavná, takže bude součástí naší hry.
V Boskovické synagoze se otevřela díra ve zdi. Co to způsobilo? A co to má společného se skupinami maskovaných maturantů toulajících se po ulicích?
O systému:
Příšera týdne je samostatně hratelná akční hororová rolová hra (RPG) pro 3-5 hráčů s jednoduchým herním systémem založeným na populární RPG Apocalypse World. Vyber si z 12 typů Lovců, každý se svou vlastní příručkou, tahy a motivací. Příšera týdne je přeložena do 7 jazyků a letos vyjde česky v nakladatelství Casa de Locos, takže veškeré materiály budou v češtině a není potřeba umět anglicky. Tvorba Lovců zabere max. 30 minut a je zábavná, takže bude součástí naší hry.
V méně šťastných oblastech Luna City, konkrétně v Bauhauské čtvrti Nines, zavolal obyvatel korporátního činžovního domu na Luna PD, že ve vrchních patrech slyšel výkřiky. Telefonát se opakoval tolikrát, že se místní pobočka Luna PD rozhodla vyhovět a poslala skupinu detektivů, aby případ prošetřili…
Zatímco se trpasličí vesnice chystá na slavnost Nejjasnějšího světla, několik jejích obyvatel zmizí. Kněží světla nedokážou kontaktovat své bohy, duchové nereagují na prosby šamana a pomatený nadzemní astrolog věští slavnosti katastrofu. Stopy vedou ke kořenům obří duhové vistárie, ale jindy přátelské dryády mlčí. Co se děje v útrobách prastarého stromu?
Baron Gontrall už několik týdnů nevychází ze své usedlosti. Hosty nepřijímá a na dopisy neodpovídá. Jeho rodina jako by zmizela. Dva knížecí poslové a jeden výběrčí daní taktéž. Pocestní se k usedlosti neodvažují přiblížit – za okny bývají vidět podivné záblesky, ale kolem je hrobové ticho. Co baron chystá? Jaká tajemství se v usedlosti skrývají?
Jednou za 7 let se vynoří na pár hodin z hlubin pouště zvané Písečné moře ruina, jejíž jméno bylo už dávno zapomenuto. Z jejích útrob vyzařuje mocná magie, pravděpodobně artefakt, který jistě vynese spoustu peněz. Problémem je, že chrám je zabezpečen pastmi a iluzemi a bůh ví, co jiného tam dokáže přežít. Ale pozor – pokud se chrám opět ponoří pod zem, budete pohřbeni pod tunami tekutého písku po celých 7 let. Nebude to žádná procházka růžovým sadem, ale pokud se vám to povede, tak z toho bude slušný zisk a bude vám věnována nejedna bardská píseň.
Je temná, rozbouřená noc a les praská pod kroky zlovolných tvorů, kteří kvičí kdesi v houští. Ze zataženého nebe padá hustý namrzlý déšť, útok hrozí ze všech stran a zoufalí dobrodruhové hledají, kam by se mohli uchýlit do bezpečí. Zdá se však, že noc jim nechce dát pokoj – na každém kroku na ně číhá nebezpečí. Přežijí noc zalitou krví?
Všichni vystoupíte z přechodové komory na stanici Hadley’s Hope na měsíci LV-426 (znáte z filmu Alien a Aliens). Je tu naprosté ticho, chybí tu hukot strojů a šepot obyvatel. Něco tu JE… ale co? Upozornění! Postavy zde můžou umřít.
Ve vaší vesnici kdysi rostla překrásná třešeň, zářící jako slunce. V jejím světle vše rostlo a vzkvétalo. Tento strom jste kdysi dostali jako dar od bohyně poté, co jste ji velkou slavností zbavili jejího smutku. Nedávno přišel do vesnice cizinec. Oznámil, že je to pro vás až příliš dobrý příběh a strom vám mávnutím štětce vzal. Vše se ponořilo do temnoty. Hrdina slíbil, že světlo získá zpět. Vydal se do cizincova sídla a už se nevrátil. Teď je řada na vás…
Znalosti jsou moc. Moc korumpuje. Nahromaděné vědění překrucuje okolní svět do podivných tvarů. Když dáte na jedno místo dostatek knih, pokřiví svět. Prostor se ohne sám do sebe a vytvoří kapesní říší, oddělenou od reality, udržovanou pouhou silou knih. Pokud se vypravíte dostatečně hluboko, můžete najít cokoliv…
Vydejte se coby fantasy hrdinové na jednu z prvních vašich výprav. Pomozte alchymistovi a objevte skrytá místa, která po sobě zanechali druidové dob minulých.
Mohou hrát i zcela nezkušení hráči, pro postavy na 2. úrovni.
Nad Hůrkou se pomalu stahují mračna. Zlá znamení a divní lidé obcházejí po okolí. Co ale hůř – každých pár týdnů místní nacházejí vykopané hroby. Kolují řeči, že někdo krade mrtvé k podivným rituálům, nebo sami vstávají z hrobů a odcházejí do nedalekých vrchů. Pravda může být někde uprostřed a nebo úplně jinde.
Někdo by tomuto místu mohl říkat Labutí kraj, či Labutí řeka, jiní řeknou jen „ta bažina u Tharbadu“. Někde upřostřed močálu by se měl nacházet kopec se starou věží, postavenou kdysi dávno společnou prací elfů a trpalsíků. Jedna legenda popisuje místo plné tajemství Eregionu a Khazad-dûm, druhá hrobku plnou pokladů. K věži se ale upínají i jiné oči než jen vaše.
Mnoho je skryto před zraky těch, jejichž životy jsou svázány jak loajalitou, tak i chtíčem po moci a bohatství. Po dlouhá léta, od dob kdy části Wildemountu byly zjizveny válkou, rituály kultistů či povznesením dávných bytostí, je nyní konečně čas navrátit některé z těchto věcí do pořádku. Nebo je zcela zlomit, pro vlastní zisk. Vyslyšíte volání dragonbornských bojovníků Xarzith Kitrilu? Kývnete na souhlas, v nekonečné snaze Dwendaliánského Impéria udržet svou zem pod kontrolou? Nebo vstoupíte do nejtemnějších míst Xhornasu a zcela sestoupíte do míst, která na sobě i dnes nesou jizvy temných božstev ? Připravené charakterníky na D&D 5e budu mít vlastní, možnost i vlastních (lvl limit 2-3, povolené knihy PHB, Xanathar, Volo´s Guide a Tasha)
Pracovali jste sami. Vždycky. Každý z vás. Byli jste nejlepší lovci odměn z různých koutů galaxie. Vzájemně jste o sobě slýchali příběhy a říkali jste si, jestli vás někdy práce postaví proti sobě. Čí čepel je rychlejší? Kdo rychleji tasí či přehlédne past toho druhého? Spíše než z obavy jste si z profesní zvědavosti kladli podobné otázky. Ale nikdy by vás nenapadlo, že budete muset spolupracovat. Navíc kvůli jediné kořisti. Celý život vám uniká, stál vás bezpočet munice, droidů, lodí… a nakonec vaši čest, vaši pověst – vlastně váš život. Ale teď je konečně všechno jinak. Teď, se vše změní a vy své životy získáte zpět. Je sám na jediné opuštěné planetě, jeho loď je v troskách a vy ho teď máte v hrsti.
Starý fantasy dungeon se vším, co k němu patří. Čekají na tebe pasti, nestvůry, obtížné překážky, hádanky, dávné příběhy a také samozřejmě magické předměty a poklady. Hrát se bude v systému inspirovaném originálním Dračím doupětem. Můžeš tedy být člověk, barbar, hobit, kudůk, trpaslík, elf nebo kroll a hrát za válečníka, hraničáře, kouzelníka, alchymistu nebo zloděje. Pravidla jsou ale výrazně jednodušší, nejsou v nich žádné procentové hody ani tabulky. V boji můžeš dělat různé zajímavé věci: srazit protivníka na zem, přitlačit ho štítem ke stěně, přibodnout ho kopím ke dveřím, hodit mu pod nohy židli a podobně. Při průzkumu se nehází, záleží jen na tom, co uděláš: Když si při otevírání truhly stoupneš bokem, případná šipková past tě mine. Postavy budou částečně připravené, doladíme je na začátku hry. https://dracak.surge.sh
Král Bentavie Eyvard III. je mrtvý. Každý z velkých rodů cítí možnost se vrhnout na trůn. Občanská válka je jistá.
Jsi mladý princ, nebo princezna svého rodu. Umíš bojovat i vyjednávat, ale jaký je tvůj vztah k celému konfliktu? Pomůžeš svému rodu, nebo raději budeš hledat štěstí? Rozhodně budeš muset intrikařit, válčit, utvářet a následně ničit přátelství, abys dosáhl svých cílů.
Rychlá a jednoduchá hra, která nemá jasného vypravěče, neboť každý u stolu je vypravěčem a může ovlivnit co se děje. Jedná se o systém se zaměřením spíše na vztahy postav a společnou tvoru příběhu a světa. Pravidla není potřeba znát.
Fouká studený vítr, který bojuje, aby se dostal pod vaše oblečení a připomíná, že zima se blíží. Je načase zabalit letošní sezónu dobrodruhování, někam zalézt a přečkat mráz do jara.
To, ale vyžaduje peníze. Proto stojíte v malé vesničce a koukáte nevěřícně na místní vývěsku. Rychtář nabízí jednoduchou a rychlou práci. Odměna jedna zlatka, což se rovná měsíci pobytu ve slušném hostinci. Kdo by to nebral?
Beštiálna krutosť v bojoch I. svetovej vojny spôsobila, že sa pretrhol jemný závoj reality, a spoza neho prišli Tí druhí. Nevídané hrôzy, groteskné lovecraftovské monštrá, ktoré majú hlad. Hráči si v úlohe neskúsených vojakov vyskúšajú nočný prepad nepriateľských zákopov aj čelný útok proti guľometnej paľbe, budú sa plaziť v blate s nožom medzi zubami a unášať nemeckých dôstojníkov priamo z ich bunkrov… No tie najväčšie hrôzy zaútočia na ich dušu a rozum. Ako hovorí veliteľ jednotky, poručík Vickers: “Z tejto misie sa nik nevráti domov, vojaci! Tak sa postarajte, nech to aspoň stojí za to.”
Vašemu známému reaperdocovi Doc Joyovi ukradli jeho fungl nové, custom-made kybernohy. Hlavním podezřelým je Steel Jackhammer, zápasník v Aréně smrti, který nedávno o svoje nohy přišel a na promozáběrech k dalšímu zápasu je Doc Joy poznal. Vaším úkolem je získat jeho kybernohy zpět bez poškození (nohou samozřejmě 😊). K dispozici budou předdefinované postavy včetně deníků. Pravidla jsou velmi jednoduchá a budou vysvětlena na začátku hry. K dispozici budou i potřebné kostky (ale je možno i vlastní – ideálně sada D20, D10, D8, D6 a D4) CY: BORG je reimaginace původní fantasy hry do cyberpunkového světa, který tvůrci popisují jako „horečnatý sen plný technologií, punku a vzteku“. Je to hra o hroucení klimatu, nezřízeném konzumerismu, komodifikaci osobních dat, pozdním kapitalismu, transhumanismu a především NEZŘÍZENÉM NÁSILÍ. Postavy jsou „punkeři“ – (anti)hrdinové, kteří se snaží přežít v dystopickém světě v prostředí města Cy.
Hra je vhodná pro starší 18 let, může obsahovat prvky násilí, sexu a vulgarit.
Džunglí se ozývají hlasité bubny, smích a nelidské rozjařené skřeky. Místo, které si Paršúmovi uctívači vybrali, je v ruinách prastarého chrámu. Rituální obřad Madharakta brzy započne. Zachráníte uvězněné ženy? Přerušíte zlovolná kouzla opičího kultu? Nebo si jen chcete nabrat brašny zlatem a drahokamy?
Postavy je možno vzít vlastní na 3. úrovni, ale budou k dispozici i předchystané.
A contract for a scouting mission to a potential clean ice deposit was posted last night. Despite the storm brewing on the horizon, the crew on-site accepted the job. After all, it was supposed to be their last day on this god-forsaken moon. The shuttle crew returned with a block of ice for inspection, only to realise that something frozen and ancient was inside. Something alive… It was awoken and desired nothing but its own survival. Are you up for the job?
Nothing is what it seems at the Holy Line. The churches are hiding something behind their creed. There is a darker story behind the man who saved the island. A dystopian journey to discover human frailty.
🏰 – Establish your base in a world in which you are a war hero and a legend.
⁉ – Discover a way to protect your home against looming danger.
🚪 – Travel through dimensions in a mission only a select few would be able to accomplish.
🔥 – Face merciless enemies, including an extremely powerful Red Dragon!
For years you have served in the war efforts of your kingdom. Everyone has, the king made sure of that. All capable bodies and minds were engaged in warfare, it was the only way to ensure the kingdom would survive. The war is now over, even though it’s violence and brutality is still fresh in the memory of the all people. You are one of few legendary heroes who was absolutely vital in winning the war. As such, you’ve been rewarded with mountains of gold and land. Together with your allies, you have built a settlement. The war is over and it is time to rebuild, to leave the war and the violence behind. Or so you believed…
This is a level 20 adventure in sphere of fire!
Billagoth has always been a quirky town, and not in a good way. It’s got all the bad stuff one would expect from a mid-American small town in the 1980s, bullies and close-minded parents included; but on top of that, it also hides something worse. Something spooky. You’re a bunch of nerdy friends, aged 13, and you’ve just given yourselves makeovers into wannabe badasses. Unfortunately it’s attracted the wrong kind of attention, and now you’ve been dared to break into the spookiest place in Billagoth: Old Jack’s Mine. Will you grow into your new image, or will you let fear consume you once again?
Osamělou vesnici sužují monstra, která přicházejí z nedalekých jeskyní a ruin. Za své poslední peníze se vesnice rozhodla najmout skupinku čtyř dobrodruhů, kteří se nebojí čelit hrůzám z podzemí. Chodby jsou však temné a klikaté a může se stát, že se ztratí, zabloudí a stanou se stejnými hrůzami, kterým musí čelit.
Words of Waterdeep – vstupní worker placement eurovka i pro začátečníky, vychází ze světa D&D (přesněji Forgotten Realms), ale není nutné předlohu znát, angličtina trochu potřebná, ale i pro neangličtináře můžu udělat cheat sheet, je to až na jeden typ karet víceméně o symbolech.